Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

16 Νοεμβρίου 2014



 Προσοχή Ανανέωση κάρτας  πολιτισμού.
Προς γνωστοποίηση των παλαιοτέρων δικαιούχων τριτέκνων ,πολυτέκνων .Α.Μ.Ε.Α κ.λπ. ,Που Κατέχουν κάρτα πολιτισμού και που γνώριζαν ότι δεν χρειάζεται  ανανέωση  μετά την ημερομηνία λήξης τους ,διότι δεν ίσχυε  η ημερομηνία και θεωρούταν  έγκυρη αυτομάτως  ( διότι  σημειωτέων  η αποστολή από την αρμόδια υπηρεσία και παραλαβή τους από τους ενδιαφερομένους ήταν τις περισσότερες φορές μετά την αναγραφόμενη  ημερομηνία λήξης των συγκεκριμένων  καρτών  ).
 Τους ενημερώνουμε ότι πλέων απαιτείτε ανανέωση με διάρκεια ισχύος 3 έτη ,με νέα αίτηση , φωτογραφίες ,και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά  από τον-τους δικαιούχους για την δωρεάν είσοδο στους αρχαιολογικούς χώρους ειδάλλως θα βρίσκονται στην δυσάρεστη έκπληξη να πληρώσουν εισιτήριο  12 Ευρώ το άτομο για είσοδο τους  η να αποχωρήσουν άπραγοι αναβάλλοντας για άλλη φορά την επίσκεψη τους ,όπως μου συνέβη και εμένα με όλη μου την οικογένεια  (δυο γονείς με  τρία παιδιά ) την περασμένη Κυριακή  9-11-2014 στη Ακρόπολη και που για πρώτη και μοναδική φορά αποφάσισα να κάνω χρήση της κάρτας πολιτισμού.
  Και καλά εμένα που διαμένω στην Αθήνα , μπορώ να κάνω  νέα αίτηση  στα Κ.Ε.Π. και να προγραμματίσω να πάω  εκ νέου μετά την παραλαβή των νέων καρτών (άγνωστο πότε!!!!!   (την προηγούμενη την παρέλαβα πέντε μήνες μετά την αίτηση μου)) αποχώρησα απογοητευμένος με την οικογένεια μου , μην έχοντας την δυνατότητα να πληρώσω συνολικά για τους Πενταμελή μου οικογένεια δυο η τρία ημερομίσθια αυτή την περίοδο της χώρας  και των οικογενειών μας τις οικονομικής  κρίσης  , καταλαβαίνεται τι σημαίνει αυτό για έναν οικογενειάρχη ,  για την είσοδο μας  στο παγκόσμιο σύμβολο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ και που θα έπρεπε τουλάχιστον εκεί και μόνο , να είναι  για όλους  τους Έλληνες ελευθέρα η είσοδος όλες της ήμερες του έτους .
 Φανταστείτε την απογοήτευση  αυτών  που έρχονται  από κάποια  άλλη  Πόλη , Νησί  η  γωνιά της Ελλάδος,  φανταστείτε την απογοήτευση των παιδιών ,όταν δίπλα μας περνούσαν οι Γιαπωνέζοι κ.λπ.  , σαν γκρουπ με τα μισά  χρήματα περνούσαν ,λες και η πενταμελή οικογένεια Ελλήνων από την φύση της δεν είναι Γκρουπ , δεν το έχουν αντιλήφθη οι αρμόδιοι !!!!!!
Και μετά απαιτούμε από τους  <<ΞΕΝΟΥΣ >>  σεβασμό στο δίκαιο αίτημα μας για την επιστροφή και επανένωση των μαρμάρων του Παρθενώνα , όταν εμείς δεν σεβόμαστε τον εαυτό μας, είναι δυνατόν οι άλλοι να μην μας θεωρούν ιθαγενείς ???.  Ντροπή
Φωτογράφισα  και παραθέτω  για διευκόλυνση και την τελευταία απόφαση που μου έδειξε ο αρμόδιος υπάλληλος  και που αναιρούσε την προηγούμενη απόφαση που γνώριζαν όλοι και είναι αναρτημένη παντού σε όλους τους φορείς , ότι δεν απαιτούταν ανανέωση παλαιοτέρων ΛΗΓΜΕΝΩΝ καρτών πολιτισμού   !!!!!!!!  καταλαβαίνεται τι φόρτο εργασίας και τι κόστος για το κράτος ,επιφέρει αυτή η νέα απόφαση για ανανέωση δεκάδων  ή  εκατοντάδων  χιλιάδων καρτών των δικαιούχων και των μελών των οικογενειών τους στα Κ.Ε.Π. και στο  Υπουργείο πολιτισμού που επεξεργάζεται τις αιτήσεις,  αυτή την περίοδο της περικοπής των υπαλλήλων και των εξόδων  .(προς κατανόηση της προηγούμενης παραγράφου μου ,προχθές όταν εν τέλη κατέθεσα νέες  αιτήσεις , για όλα τα μέλη της οικογενείας  μου με νέες φωτογραφίες  , φωτοτυπίες  ταυτοτήτων  και νέα αίτηση για πιστοποιητικό οικογενειακής καταστάσεως απαιτήθηκε απασχόληση της υπάλληλου στα Κ.Ε.Π. περίπου τρία τέταρτα της ώρας μόνο για την δική μου περίπτωση  ,πλέων της ημίωρης αναμονής μου στην ουρά  για να έρθει η σειρά μου ) Τα πιστοποιητικά αποστέλλονται ταχυδρομικά στο Υπουργείο πολιτισμού για επεξεργασία  , κατασκευή νέων καρτών ,αποστολή ταχυδρομικά εκ νέου στα Κ.Ε.Π. και κλήτευση του αιτούντα για την παραλαβή τους  .  Και  ζήσε   Μαϊ μου  ΕΛΛΑΔΑ  της  γραφειοκρατίας και του άσκοπου  κόστους  αλλά  τι  τους νοιάζει αυτούς που αποφασίζουν  αυτοί  πληρώνουν  ?   Ή αυτοί  ταλαιπωρούνται ?
Οι οποίοι λειτουργούν με την ίδια λογική αυτών που αποφάσισαν ότι αυτοί που έχουν κομμένα πόδια ή χέρια ,πρέπει να ξαναπερνούν επιτροπή για τον χαρακτηρισμό τους  ως  Α.Μ.Ε.Α  κατά τακτά διαστήματα μην τυχών και ξαναφυτρώσουν  τα πόδια τους ή  τα χέρια τους .